Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

1. szint - eszközök a zűrzavar kezeléséhez


Ismerős ez az íróasztal?  

Ismerős ez az íróasztal?

Teljes zűrzavar - amikor azt sem tudjuk, hogy áll az értékesítés, hiszen nincsenek pontos adatok, statisztikák, mérőszámok. A Moderator.hu azért épül, hogy segítsen neked kilépni a zűrzavarból, kész eszközökkel és képzéssel.

Hogyan egyél meg egy elefántot? Falatonként!


 

Kezdjük ez elején! Mit nevezünk zűrzavarnak az értékesítésben? 

  • Lényegében minden olyan terület zűrzavarban van az értékesítésben, ahol nincsenek pontos adatok.
  • Ha jól megy a szekér, de nem tudjuk miért, az is egyszerűen zűrzavar. 
  • Ha mindent vezetünk kockás papíron, és hetente összesítünk, az már nem zűrzavar.

Hogyan ismerhető fel a Zűrzavarban élő cég? 

  • Nem rögzítik az információkat sehová.
  • Az email fiók tele van olvasatlan / címkézett üzenetekkel.
  • Állandó pénzügyi gondok vannak, még akkor is, ha jól megy az üzlet.
  • Nem tartják be az időpontokat - sőt nem is emlékeznek, hogy mikor mit ígértek.

Ez nem a Te hibád! Nem ciki innen indulni, sehol sem tanítják, hogyan kellene vállalkozni, értékesíteni!

  • Közgazdasági szakközép-, és főiskolákban sehol sem tanítanak a való életben használható rendszer eszközöket.
  • A lényeg, hogy lépésről - lépésre haladj, erről a szintről nem a CRM szoftver bevezetés a következő lépés!

Hogyan tudod kezelni a zűrzavart?

  • Válassz ki EGY témát, területet és azt tedd rendbe!
  • (Javaslat) Ez legyen a kapcsolati tőke (vagyon) rendszerezése.
  • CRM bevezetését NEM javasoljuk!
  • Pár dolgot ki kell dobni az életedből...

Szeretnéd, hogy végre stabil, kiszámítható legyen az értékesítésed, SZUPER ügyfelekkel?

 
Rendezés:
Nézet:
2.500 Ft

Építs nagyszerű vállalkozást, fantasztikus ügyfelekkel, akik megbecsülik a munkád!

“Elegem van a gatya letolásból!”

Ez a könyv nem ajánlott kezdő értékesítőknek!

Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz. Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni. 

De valahogy mindig bezavar a “valóság”....

A vevők versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak. Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét. Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik. És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó? 

Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.

Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, elmarad az igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság. Ebből elég - ezért vagy itt.

Ez a könyv és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek. 

Ez NEM elméleti könyv és nem kalandregény. Ez egy Értékesítési Rendszer Ellenőrző és Építő Könyv.

Szétszedjük és újra összerakjuk a terméked és az értékesítésed úgy, ahogy még sohasem tetted. 

Nem lesz könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná. 

Nem lesz gyors. Ha az lenne, mindenki így csinálná. 

Nincs NAGY titok

Ezer kis titok van ezer kis siker, ezer kis apróság és mindegyiknek rendben kell lennie, hogy igazán különleges legyen a céged. A jó minőségű termék az még kevés, valami több kell. Valami varázslat. Sok kis varázslat, hogy egyszer megszülessen a nagy varázslat.

Ez vár rád. Erre készülj fel és legyél a LEGJOBB!

Miért a Teendő funkció a legfontosabb eszköz a MiniCRM-ben? 

A siker titka (bármilyen területen és munkakörben!!!!), hogy 

  1. megtervezzük és/vagy átütemezzük
  2. másokkal megosszuk
  3. határidőn belül elvégezzük ÉS lezárjuk a feladatokat.

Teljesen lényegtelen, hogy ez egy telefonhívási feladat, ügyfélkezelés, szolgáltatással, számlázással, vagy bármivel kapcsolatos - akkor is kell legyen eleje, határideje és lezárása. 

  • Ahogy az életben a cégvezetők is az ELVÉGZETT feladatokat értékelik, úgy a MiniCRM statisztikai rendszere is KIZÁRÓLAG a lezárt, tehát logikailag elvégzett feladatokat teszi bele a riportokba, ráadásul külön veszi a Sikeresen lezárt és a Sikertelenül lezárt Teendőket. 
     
  • A Teendő zöld gombot minden adatlapon megtaláljuk kiemelt helyen - és a teendő nélküli adatlapokhoz figyelmeztető automatizmust tudunk (szoktunk) beállítani. 
     
  • A lezárt Teendő mezőket nem lehet módosítani, ha ki akarod egészíteni a lezárt eseményeket, hazsnáld az "Új előzmény" zöld gombot kicsit lejjebb!

Videó a MiniCRM Teendő gomb használatáról (képeket találsz a hosszú leírásban!):

790 Ft 0 Ft

Mi ez?

  • Részletes összegzés az uniós (közösségi) adószám kiváltásáról és használatáról

Kinek ajánlom?

  • Induló vállalkozásoknak, valamint olyan vállalkozásnak aki külföldi cégnek akar számlázni, vagy ilyen cégtől terméket, szolgáltatást rendelni

Elvárt eredmény:

  • Kevesebb fejfájás. Pontosan tudni fogod, hogy a cégednek kell, vagy nem EU adószám?