Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

2. Szint: Bizonytalan cég - Nagy vevők, kevés bevétel, rossz ügyfelek


Bizonytalan a bevétel - és/vagy a cég jövője?

Lehet, hogy úgy tűnik minden rendben, de mi lesz ha a pár nagy vevőből csak 1-2 felmondja a szerződését? Ha már most is bizonytalan a bevétel, akkor azonnal lépni kell!

Segíthetünk kezelni? Haladj lépésről lépésre!

Felbontottuk a bizonytalanság okait emészthető témákra, konkrét problémákra megvalósítható feladatokra, információs termékekkel. 


Mikor "Bizonytalan" a cég / vagy az értékesítés? 

  • Ha 100 ajánlatból 20-nál kevesebb a megrendelés
  • Amikor csak pár nagy vevő van - ha egy elmegy, akár csődbe is mehet a cég
  • Látszólag minden rendben, de túl sok a rosszul fizető, vagy egyéb módon problémás ügyfél

Hogyan ismerni fel a "Bizonytalan" céges partnert? 

  • Nagyon ideges, nyűgös, zaklatott
  • Sokat beszél, locsog, panaszkodik
  • Állandó pénzügyi gondjai vannak, még akkor is, ha jól megy az üzlet
  • Az értékesítésben kapkod, ötletel, nem tervez
  • Mindenkinek el akar adni, sokat foglalkozik reménytelen érdeklődőkkel

A céged itt veszélyben van, kérj azonnali segítséget!

  • Sok tennivalód van ebben a helyzetben, de csak néhány olyan lépés van, ami azonnali eredményt fog hozni. 
  • Rendkívül fontos az EGY LEGFONTOSABB lépést megtalálni és arra fókuszálni. 

Mi a következő lépés a magasabb szint eléréséhez?

  • Helyzettől függően valószínűleg a nemfizetések kezelése és/vagy több vevő szerzése
  • A legjobb ügyfelek és termékek kiemelése és a legrosszabbak kizárása
  • CRM bevezetését még NEM javasoljuk!
  • Ha egy értékesítő van 20% alatt, a többi pedig nem, akkor ki kell rúgni S.O.S.

Szeretnéd ELŐRE tudni, hogy stabilan növekedni fog a céged? A stabilitás útja a MÉG TÖBB ügyfél szerzése

 
Rendezés:
Nézet:

Hogyan szerezz GYORSAN egy kis BEVÉTELT?

Surányi Ferenc, a korábbi VHKlub tanácsadója összeállított egy konkrét kampány tervet, hasznos alapelvekkel.

A videó kifejezetten kereskedőknek, üzleteknek, nagykereskedőknek készült.

4.900 Ft

Szeretnél problémamentes szoftver bevezetést?

Rendeld meg a CRM Bevezetés Kézikönyvét!

Ideje automatizálni a teendőket és folyamatokat és alaposabb kontrollt bevezetni az értékesítőknél, hogy a Cégvezető végre szabadon szárnyaljon! Akkor ajánlom, ha kellene már egy Értékesítési Vezető, de nem tudod, hogyan indulj el.

Vagy már van, de kellene neki egy kis segítség.


Ki írta a CRM Bevezetési Kézikönyvet?

Juhász Attila vagyok.

Korábban felépítettem és átadtam másnak egy munkaruha gyártó cég értékesítését, megnyertem az "Év Marketingese" díjat Wolf Gábornál, kitaláltam több piacvezető üzleti stratégiát.

Több éve foglalkozom értékesítési rendszerek tervezésével és megvalósításával, képzett és szerződött MiniCRM tanácsadó vagyok.



Kifejezett erősségem a RENDRAKÁS:

- ha kis céged van, segítek kijönni a zűrzavarból és megszervezni az értékesítést, egyszerű és könnyen használható eszközökkel.

- ha nagyobb céged van, akkor abban segíthetek, hogy az értékesítő csapatod gyors eredményeket érjen el az értékesítési lépések automatizálásával.
2.500 Ft

Építs nagyszerű vállalkozást, fantasztikus ügyfelekkel, akik megbecsülik a munkád!

“Elegem van a gatya letolásból!”

Ez a könyv nem ajánlott kezdő értékesítőknek!

Neked szól, aki már most is jól élsz - de többet érdemelsz. Eldöntötted, hogy kitűnő termékekkel, kiemelkedő szolgáltatásokkal és elégedett ügyfelekkel fogsz dolgozni. 

De valahogy mindig bezavar a “valóság”....

A vevők versenyeztetnek, alkudnak, vacakolnak. Nem tisztelik a szaktudásod, a terméked minőségét. Nyafognak, követelőznek és akkor fizetnek, amikor nekik tetszik. És úgy általában nem hálásak, pedig te odatetted magad - de ők ezt nem látják. Hát nem bosszantó? 

Így aztán nem is tudsz igazán növekedni.

Valahogy a végére mindig kevesebb a profit, elmarad az igazi sikerélmény, az igazi vállalkozói szabadság. Ebből elég - ezért vagy itt.

Ez a könyv és a példák árajánlattal értékesítő gyártó, szolgáltató, vagy kereskedő, aktív, most is működő vállalkozásra értendőek. 

Ez NEM elméleti könyv és nem kalandregény. Ez egy Értékesítési Rendszer Ellenőrző és Építő Könyv.

Szétszedjük és újra összerakjuk a terméked és az értékesítésed úgy, ahogy még sohasem tetted. 

Nem lesz könnyű. Ha az lenne, mindenki ezt csinálná. 

Nem lesz gyors. Ha az lenne, mindenki így csinálná. 

Nincs NAGY titok

Ezer kis titok van ezer kis siker, ezer kis apróság és mindegyiknek rendben kell lennie, hogy igazán különleges legyen a céged. A jó minőségű termék az még kevés, valami több kell. Valami varázslat. Sok kis varázslat, hogy egyszer megszülessen a nagy varázslat.

Ez vár rád. Erre készülj fel és legyél a LEGJOBB!

Ha az eladás már jól megy, a következő szint az értékesítés automatizálás, illetve a teljes ügyfélkezelési folyamat, projekt kommunikáció rendszerezése, például MiniCRM-ben!


Ha velem indítod el a MiniCRM tesztrendszert, akkor díjmentesen adok hozzá 30 perces Skype konzultációt, ahol megmutatom a saját, fullextrás rendszerem működését, példákkal, ötletekkel!

Hivatalosan szerződött MiniCRM üzleti tanácsadó vagyok.


Miért a MiniCRM-et ajánljuk (és használjuk)?

A MiniCRM az ipari cégek CRM rendszere, mert azon területen a leghasznosabb, ahol kijáró, vagy telefonos értékesítés is van. Segítségével választ kapunk a legfontosabb kérdéseinkre - mi történik VALÓJÁBAN az értékesítésben?

49.000 Ft

Mi ez? 

  • Nagyon erős, haladó szintű értékesítési módszer, amiben lépésről lépésre vezeted a vevőidet.
  • Technikailag egy E-book + Skype/személyes konzultáció.

Kinek ajánlom?

  • Neked, ha már jól megy az eladás, de többet szeretnél kihozni a vevőidből. Kiemelten akkor, ha már hallottál a Termék Piramisról, de senki nem mondta el, hogyan kezdd el felépíteni

Ne vedd meg, ha 

  • fogalmad sincs a marketing és értékesítés alapjairól és/vagy nincs aki megvalósítsa a terveket.

Elvárt eredmény:

  • A céged kijön az árharcból, és jobb vevőid lesznek. Ja, és nem "kávézol" ingyen.