Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Az Értékesítési Rendszer 10 szintje:


A TÉL KÖZELEG. Mikor akarsz nekiállni végleges, működő értékesítési rendszert építeni a cégedben?


Értékesítési rendszert építünk, a MiniCRM szoftverre támaszkodva. Referenciák:


 
Melyik szinten áll a céged értékesítési rendszere? Segítünk feljebb lépni!

Határozd meg, melyik szinten állsz és keress hozzá fejlesztési módszereket! Sok sikert!


1. szint - TOTÁLIS zűrzavar az értékesítésben 1. szint - TOTÁLIS zűrzavar az értékesítésben
Teljes zűrzavar - nincsenek pontos adatok, statisztikák, mérőszámok. Lépj feljebb, segítünk!
2. Szint: Bizonytalan cég - Nagy vevők, kevés bevétel 2. Szint: Bizonytalan cég - Nagy vevők, kevés bevétel
2. Bizonytalan cég - Néhány nagy vevő van, vagy 20% alatti lezárási arány, kevés a bevétel, rossz, vagy rosszul fizető ügyfelektől szenved. Lépj feljebb, segítünk!
3. szint - OLCSÓ ÁRAS ELADÁS, mindenkinek eladunk 3. szint - OLCSÓ ÁRAS ELADÁS, mindenkinek eladunk
Olcsó ÁRAS értékesítés - 80-100%-os lezárás, “mindenkinek eladunk”. Az értékesítő látszólag elsöprően sikeres, valójában túl olcsón szolgáltat.
4. szint - Korrekt értékesítés, 10-30%os lezárási arány 4. szint - Korrekt értékesítés, 10-30%os lezárási arány
Korrekt értékesítés - 10-30% körüli lezárási arány. Ez egy közepes szintű termék/szolgáltatás értékesítésére, vagy egy korrekt értékesítőre jellemző.
5. szint - Ügyes értékesítés, 30-50%os lezárási arány 5. szint - Ügyes értékesítés, 30-50%os lezárási arány
30-50%-os lezárási arány - gratulálunk! Ez általában azt jelenti, hogy elég jó a termék, rendszerben működik az értékesítés, de a piac nem tekinti a céget szakértőnek. Innen könnyebb feljebb lépni!
6. szint - PROFI értékesítés, 50-70%os lezárási arány 6. szint - PROFI értékesítés, 50-70%os lezárási arány
Profi értékestés - Lezárási arány: 50-70%. Az ajánlat lezárási arány azt jelenti, hogy 100 ajánlatból 50-70 megrendelés születik, és ami fontosabb, kb. 30%-át elutasítják, elsősorban az ár miatt. A kövekező lépés a szakmai tekintély emelése!
7. szint - Szakértő, képes elmozdulni az ár kérdésről 7. szint - Szakértő, képes elmozdulni az ár kérdésről
Szakértő - Képes kimozdítani az ügyfelet az árajánlat kérésről a szakmai kérdések és a magasabb igényszint felé. A fő kérdés a hatás többszörözés csapatépítéssel!
8. szint - Specialista, aki meghatározza, mi a probléma 8. szint - Specialista, aki meghatározza, mi a probléma
Specialista - Aki egy szűk szakterületen meghatározó szaktekintély. Nem szokott ajánlatot adni, őt kérik fel jól fizetett szaktanácsadóként a probléma meghatározásához. Lépj feljebb!
9. szint - PIACVEZETŐ az lesz, akiről elhiszik a vevők, hogy az 9. szint - PIACVEZETŐ az lesz, akiről elhiszik a vevők, hogy az
Piacvezető - aki a legtöbb réspiacot elfogalja egy szakterületen, vagy egy földrajzi területen. Hová tud fejlődni egy Piacvezető?
10. szint - Abszolút Piacvezető - Franchise értékesítési rendszer 10. szint - Abszolút Piacvezető - Franchise értékesítési rendszer
Abszolút piacvezető / sikeres franchise - ahol már a partnerek is precízen kidolgozott rendszerben értékesítenek és fejlődnek. Egyszerűen csak: gratulálunk!
Rendezés:
Nézet:
2.500 Ft

Mi ez?

  • Nyomtatott könyv, amit egyszerűsített formában E-book-ban is letölthetsz.
  • 18 módszer vállalkozások közötti üzleti és partneri együttműködésekre, konkrét példákkal és sztorikkal.

Mire jó a PartnerProgram?

  • Ugyan már! 10.000 éve csapatban ejtjük el a mamutot!
  • Csak a mamut helyett már pénzre vadászunk és persze a fegyverek is változtak, mert közben megjelent az internet.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ajánlják, eladják a terméked, akkor megvan a korlátlan terjeszkedés módszere.
  • Ha rá tudsz beszélni másokat, hogy ne csak eladják neked a termékeiket, hanem stratégiai partnerként tekintsenek rád…

és elég jól szervezett a céged….

akkor megtaláltad a korlátlan növekedés eszközét!

Gondolkodjunk! :)

Gyorsabb és stabilabb a bevezetés tanácsadói segítséggel.

Tudod, a Moderátor az a társ, aki végig elkísér a CRM bevezetésben! :)


Mit jelent az értékesítésben a RENDSZER?

Azt jelenti, hogy átállunk "manufaktúrális", kézi értékesítési módszerekről "nagyüzemi" értékesítési rendszerre.

  • "Manufaktúrális" értékesítés - az értékesítő fogja a fejszét (termék, szaktudás) és kimegy az erdőbe. Kivágja a fát, felrakja a szekérre, behozza a műhelybe, (megszerzi az érdeklődőt) farag belőle egy bútort (vevőt) majd kimegy a piacra és eladja (lezárja a megrendelést). Ha még a szolgáltatást is ő szervezi, akkor nagy számokat igazán nem várhatunk tőle.
  • "Nagyüzemi" értékesítés - marketing kampányokkal behozzuk és szakmai alapokkal felkészítjük az érdeklődőt, akit a call-center előminősít. Az értékesítő az ideális vevő jelöltekkel dolgozik, precíz ajánlati és tárgyalási rendszerben, és a megrendelést a Termelési vezetőnek adja át. Az ügyfelek elégedettségét mérjük, hiszen ez a további megrendelések alapja.

 

Ki a felelős a MiniCRM bevezetésért?

A nevem Juhász Attila, én vagyok a Moderátor, aki végig elkísér a CRM bevezetés során.

A CRM bevezetésnek két szintje van:

  1. technikai - egyszerűen jól be kell állítani és megtanulni egy ügyfélkezelő szoftvert,
  2. és van egy üzleti szintje, amikor az értékesítés hatékonységén dolgozunk, ami messze túlmutat az szoftveres feladatokon.

Én az üzleti szintű bevezetésben, az értékesítés fejlesztésében segítek.

Minden típusú értékesítést próbáltam a saját bőrömön, a piaci kiskereskedelemtől az ipari gyártás és nagykereskedelemig.

Gyakorlott CRM tanácsadó vagyok, olyan aki nem csak tanítja. Folyamatosan a tűzvonalban dolgozom, én magam is értékesítek, magas szinten automatizált folyamatokkal.

790 Ft 0 Ft

Mi ez?

  • Részletes összegzés az uniós (közösségi) adószám kiváltásáról és használatáról

Kinek ajánlom?

  • Induló vállalkozásoknak, valamint olyan vállalkozásnak aki külföldi cégnek akar számlázni, vagy ilyen cégtől terméket, szolgáltatást rendelni

Elvárt eredmény:

  • Kevesebb fejfájás. Pontosan tudni fogod, hogy a cégednek kell, vagy nem EU adószám?