Moderator© Értékesítési Rendszer valódi értékesítők CRM és képzési háttere. Az oldalt Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Elfogadom!
Menü

Szervezd át a céged! Ez az egyszerűsített szervezeti ábra:




Tulajdonos

Kattints a Tulajdonos feladataihoz

23 részes videó sorozat »»»
 

 


Ügyvezető

Vállalkozóból Cég(et)vezető Program, 
az Ügyvezető képzés »»»

 


Marketing
és Értékesítési vezető

Ezekért a területekért felelős:


Termelés
/szolgáltatási vezető

Ezekért a területekért felelős:


Adminisztrációs
(Gazdasági) vezető

Ezekért a területekért felelős:


1. PR
(Jó Hírnév)

Hogyan segítünk
a PR felelősnek? »»»

 


4. Termékfejlesztés

Hogyan segítünk a Termékfejlesztésben? »»»
 


7. Pénzügy

Pénzügyi vezetőt és
munkatársat segítő eszközök »»»

 


2. Marketing (Listaépítés)

Hogyan segítünk
a marketing felelősnek? »»»

 

4. Termelés/Szolgáltatás

Minden, ami beszerzés, raktározás, gyártás, logisztika »»»

8. HR - Emberi Erőforrások

Hogyan segítünk a HR felelős munkatársnak? »»»

 

3. Értékesítés (Eladás)

Hogyan segítünk
az Értékesítőknek? »»»

 

 

6. Minőségbiztosítás

Mi mindent lehet minősíteni,
és mire használjuk? »»»

 

 

9. Jogi ügyek

Hogyan segítünk a
jogi ügyek felelősének? »»»

 

Rendezés:
Nézet:
4.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Irodai asszisztensi munkaköri leírás, szerkeszthető formában is

Kinek ajánljuk? 

  • Aki a papírmunkához munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni
  • Kiemelten ajánljuk a 1., - 2., - 3., szinten

Ne vegye meg, ha

  • nem akar rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség irodai munkatársra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új irodai aszsisztens munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását és elkezd dolgozni
  • az értékesítők és a cégvezető 20-30%-kal hatékonyabb lehet, ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól
9.900 Ft

Mi ez? 

  • Kész Ügyfélszolgálati munkaköri leírás, szerkeszthető formában átadva, MiniCRM-hez.

Kinek ajánljuk? 

  • Aki ügyfélszolgálatos munkatársat akar felvenni, vagy a meglévő munkakört újraszervezni,
  • különösen, ha ezt MiniCRM-ben tennéd.
  • Kiemelten ajánljuk a 4. - 5. - 6. - 7. értékesítési rendszer szinten.

Ne vedd meg, ha

  • nem akarsz rendszerben dolgozni, szervezetet építeni / nincs szükség ügyfélszolgálatra

Elvárt eredmény:

  • megspórol sok fejfájást, mert az új ügyfélszolgálatos munkatárs a kezébe veszi a munkaköri leírását, megnézi a videókat és elkezd dolgozni
  • az értékesítők 20-30%-kal hatékonyabbak lehetnek, ha felszabadulnak az időrabló feladatok alól.

Ezekre a kérdésekre kapsz konkrét választ, ha megveszed:

  • Milyen eredményre számíthatsz az Ügyfélszolgálat bevezetésével?

  • Mennyibe kerül az Ügyfélszolgálati munkakör bevezetése?

  • Mennyi fizetést adj az Ügyfélszolgálati munkatársnak?

  • Milyen formában készítsem el? (Szerkeszthető sablont adunk)

  • Mire érdemes figyelni ügyfélszolgálati munkatárs felvétele előtt?

  • Milyen kapcsolódó témával érdemes még foglalkozni?

Rendeld meg most, ha tervezed ügyfélszolgálatos munkatárs felvételét!